Monday, February 23, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Heheh.. tajuknyer cam ketinggalan yg amat... Maunyer tak, cuti 2 bulan kat umah, 2 bulan la aku tak jengah blog.. cemana nak jengah.. mmg tak terjengah. Ada 1001 alasan nak ditulis kalo nak habaq la nape tak leh nak updet kan blog. Walo apapun kedatangan 2009 ni telah mengubah banyak benda tentang diriku dan orang2 disekeliling ku. Dulu berdua sekarang bertiga.. jadi berganda2 la sibuknye.

Hari ni jugak hari ke dua aku mula keja balik... banyak gak benda nak kena buat. Mujur la aku tak lupa cemana nak buat kerja kat opis. Tapi ada gak dua tiga benda yg aku terkial2 nak buat.. contohnyer, cemana nak transfer panggilan ke bilik bos aku.. , tapi yg paling best.. aktiviti menyekaip dan lain2 tu berjalan dgn lancar.. itu mmg xleh lupa. Aku rasa kalo kena penyakit lumpuhpun, harus aku carik gak la alternatif utk menyekaip, ym msgr.. gugeltalk and etc bersama kengkawan... ialah, pengetahuan am harus diupdet hari2... kalo tidak, hidupmu tak bermakna ! Haha....

Tahun 2009 juga telah meningkatkan taraf ku satu lagi tingkat gelaran yg sekian lama ku tunggu2.. aku sekarang sudah menjadi ibu @ emak @ ummi @ mama @ amma @ apa saja yg boleh dipanggil untuk orang2 yg punyer anak... Syukur alhamdulillah !

Kepada semua, semoga tahun baru 2009 membawa lebih banyak kebaikan.. keceriaan.. kegembiraan dan keberkatan.. amin.

No comments: