Friday, October 23, 2009

Bye2 Dell, Welkem Hewlett

Setelah berkeluh kesah sekian lama dengan tahap kelembapan pc aku yg sebenarnya dah ketinggalan zaman pun ( still guna processor Pentium D) , akhirnye penantian ku akan berakhir jua dalam sedikit masa lagi..

Tak guna banyak cerita, emel di bawah menerangkan segalanye. Selepas ini, daripada Pakcik Dell yang sudah lembab dan semput2, aku akan dpt boyfren baru yakni Pakcik Hewlett Packard plak yang tentunyer prestasi dan persembahannyer lebih mengkagumkan... ahakkkss!

Bukti keciwian :

From: Mohamad Syaiful Naim Bin Abd Sattar
Date: 10/22/09 12:34:58
To:
egag@.......
Subject: Penukaran PC baru untuk semua staf EGAG.

Assalamualaikum,


Tuan/Puan


Penukaran PC baru untuk semua staf EGAG akan dilakukan secara berperingkat bermula pada hari ini dan esok, sehubungan dengan itu semua staf dikehendaki melakukan backup data yang terdapat dalam pc masing-masing.


Harap maklum.


Terima kasih.
Mohamad Syaiful Naim Bin Abd Sattar
Unit Teknikal 2
Projek Aplikasi Kerajaan Elektronik(EGAG)
Jabatan Akauntan Negara Malaysia
Tel : 03 88821232Faks : 03 88821222
msyaiful@........

7 comments:

marini said...

wow wee..dapat komputer baru! yey! ehehehe...

naja said...

rini - core2duo tu hang dah berzaman guna, aku baru nak merasa... kira ciwi tahap mild jer nih.. heheheh ;)

TiNiE said...

tahniah!!!
weeeee

Gabai said...

Kalau kat Tabung Haji, dah lama dah buleh dapat HP Intel Core2 Quad lagi...jangan mare

Fuuhhhh la la ..... said...

ehem..ehem.... pc baruuu....

naja said...

tinie - ya tahniah utk diriku.

gabai - ewahhh.. ciwi dgn tabung haji dia plak. heheheh takpe sini jimat2, berbelanja pakai duit rakyat. seadanyer jer la.. hek hek

fuhhh la la - ;)

Anonymous said...

Mesti hensem mohamad syaiful naim tu kan kak naja :p