Wednesday, October 28, 2009

Kandang Oink! Oink!

Hari ahad.. pepagi buta aku online YM sebab nak test lappy aku yg kena virus.. Tetiba Tini online. Sembang pi sembang mai.. dia nak mai umah aku, katanya boring kebetulan En. Nahar p Sepang tengok motogp...

Terjadilah dialog2 itu :

Tini : Hang ada agenda apa2 tak hari ni kot nak p mana2 ka ?
Aku : Tadak p mana..
Tini : Aku nak p umah hang.
Aku : Ala Tini.. umah aku selerak la aku segan... hang jgn terjah lak
Tini : Takpa.... aku sker je dok dalam kandang babi nih...
Aku : Haha...
Tini : Erkkkk.. tetiba aku claim aku sker dok dalam kandang babi.. kann..

Hahahahaha... aku rasa mmg ayat tu terbit dari hati suci murni nan ikhlas dariTini la kot ekkkk ;)

Dipendekkan citer.. Tini pun mai la brsama dgn tiga orang anaknye iaitu Sarah, Aaliyah dan Fatihah beserta dgn Acikmimi yaitu adik Tini yg tengah pregnant kembar.

Kami makan2 dan menjalankan aktiviti2 ala2 parti liar di rumah aku. Best gitu.

Thanks tini coz sudi mengunjungi. Untuk gambar2 sila ke blog Tini

3 comments:

TiNiE said...

wei...dialog tu...
hang yg kata dulu, umah hang selerak seperti kandang babi...

haaa, hang pun...tq la pasai sudi terima aku dan lelain di rumah hang yg luas saujana mata memandang tu..muah muah sama cikmai!

alladiin said...

hahaha...mmg elok sgt lah hang berdua tu.. sejak dulu sampai lah skrg... tapi.. itulah hang.. klu ubah..hilanglah naja yg wa kenali..

Naja said...

tini - eh aku ada kata ka ? hak hak hak.. maafkan ibu yg ilang ingatan ini. ;)

alladiin - telah ku try menjadi skema namun ku rasa seperti aku hilang di maya pada ini.. heh heh heh