Tuesday, August 4, 2009

Bila Hati Dah Berkenan...

Ermmm sapa tu ?



Wow wow wow!


Boleh berkenalan?

Ni masa tengah makan2 dekat McD Bangi.. semasa dok tunggu burger siap tetiba ada sorang mamat lalu di tepi kami. Rumaisa tengok muka aku dan mula tunjuk aksi 'excited'.. hehehe.

Mungkin anak aku ni peramah.. tetapi sebab terlalu kecil maka keramahannyer diterjemah dalam aksi2 sedemikian.. Setakat ini itulah penjelasan logik yg dapat aku simpulkan!

Maka layanlah pics di atas.

5 comments:

marini said...

ramah yer?..emmm...emm..jap nak pikir...hehehe! ker sebab dah terkena penyakit mak dia tu? huhuhu...

naja said...

woooiiiitsss.. no! no! no!

TiNiE said...

ooo rumaisa udah 'gedik-gedik' comey ek...takper takper..bb lagi..mmg comey..buatla apa pun..

yongshaniza said...

amboiii..ngorat ekkk...hhehhehehe...cik mai mmg comei

naja said...

tini - kecik2 ni biaq la kan nak asah bakat2 dia tu.. kakkaka

yong - gitulah rasanye.. hehehehe