Monday, August 4, 2008

Selamat Pagi Isnin 4 Ogos 2008

Pejam celik... pejam celik dah lebih separuh 2008 berlalu. Rasa macam kejap sangat tahun ni berlalu.. baru je rasa tgk percikan bunga api tahun baru...

Pagi tadi masa mata masih dok sepet2 celik dalam gelap tetiba ada sms masuk.. uiii, sapa pagi2 buta nih. ati berdebuk-debuk.. manalah tau. Heee, tgk2 boss aku yg sms.. maklumkan dia EL hari ni sebab spek mata dia patah dipijak anak buah. apa nak buat, boss aku tu rabun kronik jugak rasanyer.. takde spek mata cemana nak drive pun.. pehtu soh en mat (2nd boss) chair satu meeting yg sepatutnyer dia yg menjadik chairperson... ok ok, aku rs sumer orang suka boss aku tak chair meeting tuh.. sebab boss aku ni kalo meeting start kul 9 pagi.... habis tak habis nun kul 3 nanti baru la pakat merangkak kuar dari bilik meeting dgn wajah2 pasrah.. paksarela. hehehe

Merdeka! Merdeka! Merdeka! Deyyyyyy.... merdeka lambat lagik!

No comments: