Friday, August 1, 2008

Panasss.. Panasss!


Semalam aku makan lamb chop di Cyberjaya kat satu restoran nama Paddy House. (Rumah Padi?) Sedap tak terkata laaa dan huiii penuh sepinggan... tp yang harunyer.. lepas mkn tu dan2 sakit kepala and kepanasan. Balik umah dah Maghrib, terus mandi lama2 konon2 untuk mengurangkan sikit kepanasan. Sudahnyer... dari kul 9 mlm smp dkt2 nak cerah pagi ni ( masa tu dah dkt kul 4 kot), ada dkt 8 kali aku berulang alik p mandi.. rs cam badan ni dah jd mcm batu tungku... berbahang2. Baby dalam perut pun bergerak aktif ke sana kemari dari awal mlm tu smp ke pagi jugak.. puas la aku pusing ke sana ke mari mencari posisi tidur nan sesuai, sian baby.. aku rs dia pun panas agaknyer... ntah2 dok berkepak mintak ekon dipasang dalam perut.. hihihihi

Lepas ni harus gak la aku mengekang keinginan utk mkn lamb chop lagik.. tunggu dah bersalin nanti ok kot. Sebab dulu2 mkn purata sekor kambing sekali bedal (muahahaha.. tipu tipu) ok jer takde apa2 problem yg timbul dikemudian hari.
P/s* Ekceli gambar kat atas tu bukan la gambo lamb chop kat Paddy House yang aku pergi mencekik semalam... cuma hiasan semata takde kena mengena dgn kambing yg hidup @ yg dah golllll....

2 comments:

TiNiE said...

uuiii..lamb chop..tp aku tak sker lamb laa...asal letak jer kat mulut bau kambing..terus failed..tapi masa makan2 kat pool side bbru ni aku try...not bad gaklaa..pasai caterer tu pandai masak lamb...hantam jerla naja..sok dah banak takleh nak makan dah...

pureideas76 said...

oi lamb tu? panas tuh...keturunan kita mane boleh mkn lamb oi! Mkn sikit tkpe kot...

-kakak yg tk berapa mithali