Thursday, September 25, 2008

Penciwian Kasut Raya and Kuih Raya




Kalau dah namanya rezeki....


Hari ni aku dpt sepasang kasut itam yg cantik, bertutup di hadapannyer bertajuk Giamax pemberian Kak Sharifah @ opismet aku.. ha baru terpikir2 nak beli kasut penuh yg bersifat lebih formal utk ke opis. Alhamdulillah, dah dpt sepasang kat aku.. dia kata tak sesuai dgn dia.. segan jugak sebab dia xnak jual, nak bagi macam tu aje.. Tapi kalau dah rezeki jgn ditolak. Ni buat pakai raya pun buleh ni. Hehehe...


Satu lagi dapat sekotak kuih tart nenas. Yg istimewanyer didatangkan dalam bekas yg teramat ekslusif la pada pandangan mataku. Ha esok dah abis kuih tu, bolehlah kotaknyer buat boh keronsang @ apa2 yg seangkatan dengannyer. Heheehe. Ekceli ini utk semua PA2 yg kat sini, kalo kat boss dapat lagi besar.. huh!!

3 comments:

Laxmi said...

huh aku zeles.. ada lagi tak kasut2 baru yg sapa2 tak kenan nak let go.. kasik aku.. size 6.. hahhahhahhahah.. aku wat lawak jerr tau.. mueskeskeskes..

marini said...

tu arr.. aku pun nak gak lax! rezeki orang nak jadi mama kot.. naja.. boh la gambor terkini hang kat blog nih.. lama tak tengok...

naja said...

akupun nak jd cam ziana zain ler.. bila kembang setaman dok umah sengap2 xmo reporter ka kameremen ka amik gambaq.. wakaakakak

p/s: dulu kembang semangkuk, skang kembang setaman..