Tuesday, November 18, 2008

Baca Buku.. Nak Exam.

Sikit hari lagi dalam 6 hari centu kot, aku akan menduduki peperiksaan PTK tahap 2 untuk kali yg pertama. PTK tahap 1 dah lepas... itupun tiga kali amik baru lah lulus dan menepati syarat kenaikan gaji.. takper yg penting dah lulus dan alhamdulillah hasilnyer sedang dinikmati. Kalo nak harap naik pangkat., ntah bila la kan bley merasa semua tuh.. jadik sikit sebanyak PTK ni membantu dari segi lonjakan gaji yg agak perghhh kalo nak dibandingkan dgn kenaikan gaji tahunan yg orang sedia tahu mmg agak ciput la.
Jadi mulai hari ni aku pun kena la rajin2 membelek buku.. baca apa yg patut, yg penting jangan tension2 memikirkannya.. kerana selalunya pun, apa jua exam yg dihadapi.. hadaplah dgn jiwa dan raga yg tenang... hehehe. Lulus ke tak lulus ke hidup mesti diteruskan, kerja tetap kena buat kalo tidak.. sapa nak kasik makan? Ataupun cemana nak share2 mkn dgn orang lain? Centulah adanyer!!

2 comments:

TiNiE said...

good luck beb..aku tau hang terror..hang mesti leh buat nyerlaaa..aminnn

naja said...

terharunyer aku tini.. thanks :D