Friday, November 14, 2008

Demam Lagi..

Ni dah masuk hari ke 2 aku demam+ selsema.. Sebelum ni Zikri yang demam, aku ingat kali ni aku takkan terjangkit sebab yg last demam hari tu aku dah dibekalkan dgn antibiotik, jadi aku membuat kesimpulan sendiri bahawa antibodi di dalam badan mampu melawan virus2 demam yang mahu bermaharajalela. Lagipun bila Zikri demam dah 2 hari aku masih lg steady, xde tanda2 jangkitan.. sekali, adooooi jangkaanku tersangatlah melesetnyer, kena jugak. Maka bermulalah adegan2 mengusung sapu tangan ke hulu ke hilir.. sungguh rimas.

Walau bagaimanapun, aku bersyukur kerana demam ni tidak mempengaruhi kandungan. Bb bergerak seperti biasa.. ke hulu ke hilir dalam perut. Semalam pergi scan di hospital, berat bb dah mencecah 2.7kg, kandungan pun dah berusia 34 minggu ++. Doktor kata lebih kurang dalam 3-4 minggu aku akan bergelar ibu. Wahhhh..... sesungguhnyer aku teramat2 teruja menanti saat-saat itu. Syukur setelah 5 tahun menunggu, harapan dan impian hampir2 akan menjadi kenyataan. Apa lagi yg aku inginkan pada saat dan ketika ini ? Terima kasih Ya Allah kerna mendengar doa ku...

2 comments:

june said...

tak sabar lah aku nak tgk baby ko ngan zikri....

Naja said...

hikhikhik.. sabo sabo sabo. kang esok2 dah ada aku bawak p kat dpn opis ko tu, tayang kat ko...