Wednesday, March 4, 2009

Bikin Emo Jerrrrr Taw!!


salah ker???
naper ek. org suker perli² pasal anak aku ramai??? why...why...huhuhu cam nak jer lari laju²...jauh²salah ker ada anak ramai yg pasti anak² aku tak salah tau
cerita di publish oleh TiNiE at
12:00 PM Labels: ,


erkkk.. aku agak keemo-emoan bila baca blog tini sat2.. tentang dirinyer yg selalu diperli2 kerna beranak ramai. susah tul orang2 yg tak faham & tak reti bahser ni. ke jahil ? dah tentu jasad2 yg tercipta dan ditiup rohnye utk hidup tu adalah kerja Allah.

Itulah, orang2 ini.. yg kalut xde kerja lain melainkan dok jd penyibuk hal2 orang. Beranak ramai pun salah -dikata plak xde keja lain asik mengangkang jer pagi petang siang mlm! Kalo anak xdak.. lambat beranak ke.. kang dicop tak reti buat anakla, bodo projek la bla bla bla. Kuasa Tuhan tu depa tak pikiaq!

Kepada orang2 yg suka sibuk tuh, yg aku heran nyer.. dorang ke yg kena bela anak orang yg ramai2 tu.. tak cukup susu ke belanje ke ada ke pompuan2 yg beranak ramai ni ditadahnyer kat dorang mintak disapot ? Oleh kerna menjadik isu panas.. aku tempek la sekali ulasan dari kawan2 aku yg sekorpun mulut takde lesen... hahaha. Kepada Tini, teruskan usaha anda! dan Yong. Anak ramai ni senang2 jer masuk syurga taw. Amin!

3:48 PM] Naja: ha ni nak start topik menyakit ati
[3:48 PM] Naja: td baca blog tini dia kata ada orang dok perli2 dia anak ramai tuh
[3:49 PM] Naja: aku dan2 la panassss tinger
[3:49 PM] Yan: alaa .. ok xper .. pe dia
[3:49 PM] Naja: ikut ati mmg aku nak carut je
[3:49 PM] Naja: tp mengenangkan ramai yg dok jengah blog dia
[3:49 PM] Yan: uih .. mmg panas
[3:49 PM] Naja: kang keras plak depa baca
[3:49 PM] Yan: ada entry baru ek
[3:49 PM] yong: HAA
[3:49 PM] Laxmi: haa aku baru baca tadi
[3:49 PM] Laxmi: giloss kan
[3:49 PM] Laxmi: tapi aku tak komen
[3:49 PM] yong: AKU DAN2 P KAT SHOUT BOX TU NAJA
[3:49 PM] Naja: nak je aku cakap.. dia dengki nape? mcm le dia yg kena mengangkang utk hang[3:50 PM] Naja: dah type mujur x rilis lg
[3:50 PM] yong: AKU X LEH NAK KOMEN..SBB XDE BLOG
[3:50 PM] yong: EHH..KER X YAH BLOG ARRR...
[3:50 PM] yong: SAPER EKK CKP GITU KAT DIA..NAK JER AKU LEMPANG 2-3 DASS
[3:50 PM] yong: CEHH..LAX...KO PASAN DAK..AKU KEJE NAK LEMPANG JER..PANGGGG DIRI SENDIRI
[3:50 PM] Naja: ntah. org tak bertamadun
[3:50 PM] yong: YE LA NAJA..TAK BERTAMADUN KAN..
[3:51 PM] Laxmi: ari tu masa dia peknen fatihah dia luahkan gak kan
[3:52 PM] yong: AKU PUN LAX..IKUT ORG KATA..EBRNANAH TINGER
[3:52 PM] Laxmi: yg org tegur dia.. aik peknen lagik skali ke camtu la
[3:52 PM] Naja: dah ada laki peknen laaa
[3:52 PM] yong: MMG SEWEL LA ORG YG SELALU NGATA ORG ANAK RAMAI
[3:52 PM] Laxmi: kalo aku.. dan2 cakap eh ada ke aku mintak ko belikan susu utk anak2 aku??[3:52 PM] yong: KAT OPIS SINI PUN DAH LER..
[3:52 PM] Naja: tu yg takde laki pun leh peknen tak p hingaq plak
[3:52 PM] yong: ADA KER CKP GINI KAT AKU'UDAH2 LER YONG OII..KASIK CAN LA ORG LAIN'
[3:52 PM] Laxmi: ntahnyer
[3:52 PM] Laxmi: sukati aku la nak anak ramai
[3:52 PM] yong: HEK ELEEE...ADA AKU KISAH??
[3:52 PM] Laxmi: bukan suh hang mengangkang ngan laki aku pun
[3:52 PM] Laxmi: isk
[3:52 PM] yong: TAHNYERRR
[3:52 PM] Laxmi: lahai bukan hang pi amik somi org yong oi
[3:52 PM] Laxmi: somi hang
[3:53 PM] yong: BILA G MANA2 JER..ANAK KO BAPER...BILA CKP 5..WEIIIII..RAMAINYAAA..KILANG APA KO NI
[3:53 PM] Laxmi: nak peknen berjuta kali pun tu pewut hang
[3:53 PM] Laxmi: hasil dr sperma laki hang
[3:53 PM] yong: BETUL LA..KENGKADANG FEDAP
[3:53 PM] yong: BENCIHHH..
[3:53 PM] Laxmi: p*&% tul (tettttttttttt..... butang sensor berbunyi)
[3:53 PM] Laxmi: memang tensyen sungguh la
[3:53 PM] Naja: x beranak cam aku dulu pun orang kalut gak
[3:53 PM] Laxmi: sukati org la nak banak byk mana
[3:53 PM] Naja: famili xde apa2 orang luar yg kalut
[3:53 PM] yong: BETUL TU NAJA..BERANAK KENA KATA..X BERANAK KATA MANDUL
[3:53 PM] Naja: ckp xpandai buat laaa
[3:53 PM] yong: TAH LERR...X PAHAM AKU
[3:53 PM] Laxmi: tu la naja.. ada anak pun org tego takdak anak pun org tego
[3:53 PM] Naja: anak sikit kta anak sikit
[3:53 PM] Naja: anak ramai kata anak ramai
[3:54 PM] yong: KAT AKU..'CKP ASIK2 PROJERK JER..XDE KEJE LAIN'
[3:54 PM] Laxmi: haa takde
[3:54 PM] yong: ADOIII...APA..INGAT AKU MAIN 24 JAM
[3:54 PM] Laxmi: somi ko ke aku pi pojek
[3:54 PM] yong: BETUL..MENYAMPAH SGT2
[3:54 PM] Naja: kakakaka
[3:54 PM] yong: KENGKADANG RASA MARAH GAK
[3:54 PM] yong: BILA XDE ANAK..KATA X PANDAI MAIN KAN NAJA
[3:54 PM] yong: DAH RAMAI ANAK..TEROR SGT LA PLAKKK[3:55 PM] yong: HABEH TU..NAK CAMNER LAGIKKKK
[3:55 PM] Naja: ntahnye ! adeh mmg hangin la emo je aku rs. Better depa tu p jaga p&%8 sendiri (tettttttttttttt lg!)

KESIMPULANNYER : Sendiri buat la kesimpulan itew. Aku dah tak kuasa!

3 comments:

azean said...

tu laa pasai .. sungguh membangkitkan kemarahan kan ... anak ramai tu dah rezki dr tuhan ... lain laa citer kot anak ramai sampai terabai, x cukup makan pakai, mintak sedekah ... tu patut diperli .. tang tini elok je anak2 bahagia mewah segala2 .. ada dia nyusahkan org yg berkata2 itu!!!!!!

TiNiE said...

haaa...tula, paling panas tinger bila depa tambah kata takdak gheja lain asik 'main' jer...adoiiii dah aku ni jenis kesuburan melampau, kalau sekali sentuh pun dah lekat nak wat cena???

hilmi said...

isk...wanita bila emo, mmg dasat...tp ada gak kebetoian di situ...mulut org secara saintifiknya tak sama dgn *%^&p*^ ayam, yakni bercoet ke sana ke mari tanpa usul peksa atau sebab musabab yang mengharuskan ia mencoet sebegitu rupa...jadi, sebagai org (keja gomen lak tu) xyah la amik ati dgn coet2an sebegitu..cuma kalo sudi dan mampu, hamburkan sedikit kata2 nista campur carut marut utk dia syadap...opps