Tuesday, March 17, 2009

Bingkisan dari Langkawi Darul Shopping


Ehehehe... yer la kalo gi Langkawi tak sah tak shopping.. paling xdak pun mesti jugak beli cekelat2.. kalo duit banyak beli set2 Corell ker, Visions ke... selalu sangatlah terjadi peristiwa pergi satu beg.. hala balik buleh jadik 5-6 beg!


Yang aku nak citer bukan aku yg gi Langkawi, tapi boss aku... semalam dia pegi atas urusan kerja. Dan hari ni, nah tersergam gagah sekotak Ferrero Rocher di atas meja aku. Wah, i terharu ok! Ingat jugak dia kat cik puan seketerinyer ini. Ok, serious.. aku ciwi sedikit! Thanks my boss! (mcm la dia baca blog aku)


Tetiba aku teringat satu slot berita luar negara 2 bulan lepas, ada dkt 10 tan Ferrero Rocher tiruan telah dimusnahkan di Perancis. Fuhhhh... Ferrero Rocher pun ada yg fake punyer. Isssskkkk!


No comments: