Tuesday, March 17, 2009

Hummer H3


Tuan/Puan sekalian, inilah kenderaan yg menjadi idaman kalbu ku pada saat dan ketika ini. Tengok keta ni buleh buat aku sengih sorang2... semuanyer bertitik tolak dari melihat keta yg dinaiki oleh pacik Horatio dalam CSI:Miami... Fuhhhhh.
Dan Jumaat baru2 ni tak semena2 telah melintas sekor Hummer yang sebijik mcm kat dalam gambar di atas ni kat dpn aku. Berteguk2 aleyo ku telan.. dan dengan tak sedo dirinyer aku telah memecutkan sang kancil aku utk mengambik gambornye.. tapi yer la korang mesti tau apa resultnyer kalo sang kancil mengejar abang Hummer.. dapat asap jer ok! Sadis sekali..
Takperla walopaper pun... tengok jer la gambar nih.

4 comments:

TiNiE said...

apa dah jadi ngan sang JUARA hang naja?? sudah bertukar kah??

naja said...

Juara nunnnnn....tersemat di sudut hati paling dalam! Kenot be replace by anything... Haha!

haya_yaya said...

Hi Naja...Hummer ni reganye,fulaweiii...mahal giler...
bullet proof gitu..ptt ler horatio susa beno nk kena tembak..huhuhuu..

naja said...

tu la haya, tadah aleyo dengan baldi je.. tap tap tap!