Monday, November 23, 2009

Aku dan Sesuatu..

Hari ini aku ada melakukan sesuatu.. sesuatu yg pada dasarnya salah.. tp aku tidak ingin meminta maaf, juga tidak ingin merasa bersalah. Namun aku tidak berbangga melakukannya, aku cuma menurut kehendak hati dan naluri, kerana ia adalah sesuatu yg aku inginkan pada waktu ini.. Aku tidak menyalahkan siapa-siapa atau cuba untuk membandingkan kecil besar kesalahan orang lain demi untuk menidak2kan tindakan aku itu yang bersalah itu.

Yang pasti.. aku puas ati! Hik hik hik hik!!


4 comments:

Laxmi said...

owh aku rasa cam aku tau jer apa benda itew.. muahahaha.. shhh secret!!!

Naja said...

He he he!

alladiin said...

itu hik! hik! tanda lu hepi or sedih.. mushkil beb..!!

Naja said...

hik hik itu tanda hepi la bro... kalo sedih mesti wa huwaaaaaaaaaaaaaa, menganga mcm badak air telan plankton!