Friday, October 17, 2008

Hadiah Tiada Sempena Apa2...

Saja nak ciwi.. semalam merayau di Alamanda masuk kedai Esprit.. saja dok belek2 beg nih pastu cakap dgn Zikri saya berkenan beg nih.. terus dia kata "Takper saya belikan utk awak!" Ehh..... aku bukan berniat nak belipun, tapi Zikri beria2 nak belikan.. jd apa lagik rezeki jangan ditolak. Oklah, bolehlah menggantikan henbeg bundle aku yg dah bertahun digunakan tuh... heheheheh!

Dalam keta aku tanya la ni hadiah ni sempena apa? Sempena hari raya ker.... dia kata tak, takde sempena apa2... saya belikan untuk awak sebab saya sayang awak!" wahhhh... kelasssss. Terimakasih la my hubby yg sungguh hensem.. teramat hensem di cakerawala ini. kehkehkehkeh! I lap u lah!!


2 comments:

Laxmi said...

wahhhh!!!

sat sat.. aikkss dpt beg baru nak kata hubby ko ensem??? kalo tak abg aji tak ensem ke wei?? :P

Naja said...

kehkehkeh! ala ko nih... zikri hari-hari hensem you!