Friday, October 31, 2008

Kelupaan @ Kealpaan... ??

Semalam aku berniat hari ni nak puasa ganti. Nak plak semalam aku rasa mcm terlebih makan... bukan makan nasik ke apa ker... semalam aku giler makan pisang, dari tengahari tu aku mkn 5 bijik pisang bertajuk rastali.. selepas tu dalam kul 4 petang.. mkn lagik 4 bijik pisang.. dah dkt2 nak balik, bantai lagik dua bijik.. ha sesikat koooo! Smpkan aku pergi kencing pun urine berbau pisang.. kehkehkeh. chitttt!

Dipendekkan citer... pagi tadi dtg opis, Kak Nik telah mengoffer aku mkn mee goreng.. apa lagik bantai la sepiring dgn secawan neskafe pekat.. tengahari tadi ikut rombongan Cik Kiah yg dianggotai oleh aku, Met dan hubby nyer si Azri (merangkap driver), Fina dah Halimah pi ronda2 di jualan gudang mydear dkt Puchong. Kat situ aku beli barang2 baby sikit pastu sementara dok tunggu Azri dtg amik kitorang... aku dah ketaq lutut kelaparan. Masa nak bayar kat barang pun tangan terketaq2. Huiii!

Nampak jer muka Azri, masing2 sengih smp ke paler lutut.. sebab lepas tu Azri terus bawak gi makan. Apa lagi cepat2 order minum and makan nasik campur yg lauknyer perghhhh gak la. Fuhhhh, sedap giler. Aku lak giler koser, tak cukup dgn fresh orange segelas .. gi up lagi pulak segelas air kelapa muda... smp terdampar kekenyangan kat situ.

Ha balik opis dalam kul 4 sat2 tengah dok pikir2 nak makan lagik.. baru teringat, aku posa hari ni. Huwaaaaaaaaaa.. Ya Allah ampunkanlah hambamu yg terlupa ini. Perlukah aku menyambung balik posa ku @ bukak aje? Rezeki baby kot noo.. isk isk isk! Lalainyer hambaMu ini...

No comments: