Wednesday, May 6, 2009

Helooooo I Lo Yu

Semalam lepas antar Rumaisa ke umah bbsiter, aku balik semula ke umah tecarik2 hp terlupa mana letak. Jam dah menunjukkan 7.35 pagi.... pulun carik, ada lagi 10 minit sempat la merempit ke office sblum punch kul 8.00 pagi.

Tapi malangnyer carik punyer cari smp mental.. x jugak jumpa. Terpaksa la capai kunci keta dan drive p ke opis dengan meninggalkan seribu pertanyaan mana la ku letak hp. Sampai opis, try dial no hp aku... takde makhluk yg jawap. Lega la kurang2 mesti dok dlm umah jugak tuh.. pastu tetiba ada call masuk tgk kat skrin telefon pejabat aikkk no aku ??? dan2 hati berdebuk2 tecicir kat mana2 ker ? Huhuhuh..

Akupun jawap la call.. Helloooo?? Dan ada suara kecil dr ujung sana menjawap " Helooo.. i lo yu.. i lo yuuuu.. yuuu lo me mamamamama" sahhh.. mesti tertinggal kat umah bbsiter. Terus call rumah bbister... setelah menerangkan kejadian lebihkurang maka bbsiterpun berjanji akan simpan hp aku di tempat yg selamat.

P/s: Suara cute itu adalah suara Danial, berusia 2 tahun.. rakan seperbbsitteran Rumaisa

4 comments:

TiNiE said...

hahahaha..cute nyer dia..
i lo yu mama naja..

Naja said...

i lo you tu mama spice girls

alladiin said...

MMg berdebar ati klu tiba2 hp tak de depan mata..dulu saya pernah cari hp sampai satu rumah..habis 1 jam cari, rupa2nya dlm kocek seluar sy..hmm.. lepas tu..haha..kena marah dek bini saya...

Naja said...

Btul2.. tahap debarannyer lebih hebat time dok bercinta dulu. Wakakaka!