Tuesday, May 5, 2009

Ada Makhluk Merayap Di Kepala

Aku hari ni asik tergaru2 kepala, sekali mcm pinjam hobi beruk plak... ntah apa menatang yg tengah landing baik atas kepala akupun aku xtau. Aku cam terimejin sesiap dah igauan ngeri.. buat kata ada kutu babi ke. Dah la orang tengah sibuk dok citer pasal selsema babi bagai. owhhh harus la aku akan membotakkan kepala aku.. biar sama gaya dengan zikri dan jugak rumaisa pakat2 takde rambut
Balik nanti harus aku check bebetoi... harap2nyer cuma semut nakal. Kalo kutu? Gilossssss.. mana dtg?

4 comments:

yongshaniza said...

naja..kutu la tu..kekekke...x pun ketombe..hang kan dah g kursus jauh2..ketombe suka la..dgn ingatan tulsu ikhlas dariku..INGATKAH HANG NGAN COKLAT DAIMKU...hohohoho

mamadania&mamazaza said...

heehee.. tak kutu.. adik beradik dia kelemumur le tu....
tak pun suruh beli tudung D.ct ke..

naja said...

ha kawan2.. sukur, aku dah cek. takde walo sekorpun makhluk asing kat kepala. alhamdulillah..

yong, cekelat daim dah abis.. diborong oleh daim zainuddin. hehe. sedap gigi jer aku tulis nama dia.

mamadania, tudung dato CT tak sesuai.. nak kena tayang jambul tuh!

yongshaniza said...

naja,x dak rejeki la aku nak melantak coklat daim ekk..xper..no hal mehhh..susah sgt aku rasa x leh skype ni..info lambat sampai la...huhuhuhu