Friday, July 11, 2008

Jumaat Yang Indah..

Hari yg sungguh indah... syukur Alhamdullillah. Sebenarnya setiap hari adalah hari yang indah... Bangun pagi pikirkan yg baik2.. buangkan rasa tak best, dan jalanilah hari anda dgn seadanye.. Cewahhh! Apa2pun mmg penting utk mempositifkan diri sendiri luar dan dalam. Susah ke senang ke, hidup perlu diteruskan..
Keindahan hari Jumaat hari ni terasa berlebih2 indahnyer pada aku mungkin sebab petang nanti aku nak chow balik kg.... tak sabar jumpa emak. Dah lama tak peluk mak, tak dakap dia.. x ciom pp dia. Kdg2 aku jeles dgn orang yg hari2 buleh tgk muka mak... buley sembang dgn mak face to face.. bley cerita itu ini. Lax.. Fina.. Lyn.. Ana.. (sekadar menyebut beberapa nama) mmg bertuah sebab hari2 bley jumpa emak depa. Huuuuuuuuu


4 comments:

Unknown said...

xper naja ... sukur kita masih ada mak ... x cam kawan kita yg x sempat nak jumpa mak pun .. huhuhu

Laxmi said...

wooo.. sob sob.. sedih ar naja.. takpe la naja.. kitorg ada mak sebelah tapi laki takdak sebelah.. pros n cons.. anyway cam yan kata sukur masih ada mak.. dan semoga parents kita panjang umur :)

TiNiE said...

ala...aku nak sentap la ceni...korang takder pun tinggai komen kat blog aku..muahahaha

Naja said...

tini.. sebenarnyer hang dah glemer banget, xyah komenpun xper... mmg tersenarai di peringkat akhir anugerah bintang fofular. aku ni baru nak bertapak tu pasai kawan2 kasik moral sapot.. heehehe