Tuesday, July 15, 2008

Persahabatan...


Salam sejahtera.. pagi td semasa tengah bersiap2 nak mai keje, aku bukak radio tp tak pasti cenel mana, yg pasti tajuknyer ada kena mengena dgn kehidupan kita sehari2.. iaitu persahabatan. Kata deejay tu yg dipetik dari rencana yg tidak dinamakan... "persahabatan ialah satu hubungan yg berterusan... yg di dalamnyer ada erti jujur, ikhlas.. setia berada di sisi di kala susah dan senang, sentiasa tersenyum bila engkau gembira dan turut bersedih bila ditimpa duka.. berkongsi perasaan yg tersirat dan terpendam... tempat engkau tidak malu memohon pertolongan andainyer dalam kesulitan, dan tidak pula keberatan menghulur bantuan andai dimohon pertolongan... dan bla bla bla" aku tak sempat dengar kerna nak berkejar ke opis pulak. Hmmm, terbit rs syukur di hati, sebabnyer aku rs aku punye ramai sahabat dalam kategori di atas.. amin, syukur alhamdulillah.

6 comments:

Laxmi said...

sob sob.. very da tacing la.... aku pun suuukkuurrr gak..

naja said...

ari va va va va... nampaknyer ko salah sorang pengunjung setia blog ku lax.. bravoooo! ni nampak ke tini mau sentap lagik adehh..

sebenor2nye tini, kitorang bukan xmo tinggalkan komen kat blog hang tuh, tp segan la.. sebab hang kan glemer seantero. hihihi.

TiNiE said...

haaa...saja la kan..bagi sentap aku lagi..dah la aku takleh skype..dok harap perantaraan blog jerlaa...huwaaaaa!!!!

fiena said...

tersentuh lah bila baca blog kaknaja pagi ni....heheheheh

TiNiE said...

naja..aku tag hang kat blog aku..p la jengah..kalau hang tak buat..wajib laa aku baca sms sendiri...

Ain Ahmad said...

Kak naja mmg seorang sahabat yg baik. Sayang kak naja. ♥