Tuesday, July 29, 2008

Rezeki di pagi Selasa..


Tadi masa sibuk2 buat kerja kat opis tetiba ada sorang kakak ni aka opismet ku jua telah mengecall " Naja.. akak nak bg samting kat Naja. Tunggu yeeee.. " heheh akupun dgn penuh kesabaran dok menunggu2... dan hasilnyer seperti yg tergambar di atas itu. Sedapnyeeeeeeeee...... sunguh menyelerakan. Terima kasih Kak Tim kerana menyedekahkan sepastik buah rambutan yg sungguh segar bugar gitu... Aku cam terkesima kejap... " Akak, nape akak bagi Naja buah ni ?" ye la sebab Kak Tim ni dgn aku mcm ala ala je.. baik sangat pun tidak, jahat tu takde la. Hehheheh. Dia nyer alasan, " semalam akak mimpi Naja nak mkn rambutan.. Naja kan peknen... akak bawak la lg pun kat umah akak banyakkkkkk"..
Tolong.. lepas ni mimpikan aku nak mkn yg lain pulak... he he he

4 comments:

azean said...

pergh mottan .. mottan .. bes nyaaa

Laxmi said...

mintak doyan la naja..

TiNiE said...

uppercase..mintak dia mimpi hang tingin nak makan tony roma's kaaa...donut big apple kaaa...haaa choih sok dia bawak...pergh..pergh..

naja said...

tak terlintas di jemala patik ni tony roma's ke apa2 yg seangkatan dgnnyer... dah aku kenaipun tidak tony roma's.... hehhehe