Thursday, April 9, 2009

A Luncheon With Anuar Zain - 9 April 2009

Sempena kedatangan April bulan setiausaha, aku berpeluang pi lunch sesambil dihiburkan oleh Anuar Zain di Sime Darby Convention Centre satgi.. Oklah best jugak kot, ini kali kedua aku berpeluang pi majlis2 sebegini. 2007 dulu boleh tengok Erra Fazira dan AC Mizal. Kali ni Anuar Zain plak. Buleh jugak melihat kegilaan peminat2 fanatik Anuar Zain.. Aku plak tak kisah sapa2pun nyanyi.. lantak ko lah. Yang penting dapat berkumpul reramai bersama2 dengan rakan2 sepekerjayaan..

** Kengkawan yg giler tak hengat minat Anuar Zain, dipersilakan menjeles! Muahahaa

Lepas balik petang ni nanti aku akan update citer samada best ke tidak makanan kat SDCC tu dan jugak ofkos la mamat tu nyer persembahan! Nantikan....

3 comments:

yongshaniza said...

yer,...aku jeles..bukan sbb hang dpt tgk anuar zain..tapi hang dpt tiap2 thn menda2 camtu..huwaaaaaa..apo la tpt kojo aku ni..x menghargai PA lgsg la senang ckp...aku tumpang seronok naja..tumpang jer..hihihihi

Naja said...

ha akupun tak heran tgk anuar zain tu sebab dah tentu dia pun tak heran tgk aku. wakakakaka!

ala yong bukan every year dapat. bergilir2 dengan semua pa kat sini. kalo hang keja kat AG ni harus aku bg kat hang jer sebab aku tak minat sangat. Ada takper.. takdepun takper!

TiNiE said...

huwaaa..aku menjeles...aku rasa taun ni aku mcm takkan dpt apa² jer. takper la aku pasrah...huhuhu tahniah naja...