Thursday, April 9, 2009

Tahniah Untuk Umie aka Chip

Tahniah.. tahniah kerna telah berjaya menempatkan diri anda dalam kelompok penerima Anugerah Khidmat Cemerlang dari Kementerian Sumber Manusia. Anugerah tersebut berlangsung di Putrajaya Convention Center pada hari ini 9 April 2009.

Semoga akan berkhidmat dengan lebih cekap dan berdedikasi dan menyumbang lebih banyak khidmat bakti kepada sektor perkhidmatan awam Negara Malaysia tercinta.

Hhehehe.. macam menteri berucap plak.

** Umie adalah sedang bekerja di Insitut Latihan Perindustrian Pasir Gudang, Johor Darul Takzim.

5 comments:

Shazizi78 said...

tahniah..tahniah..(akhirnya aku leh gak tinggai komen kat hang naja aiiii)...aku berbangga ngan umie & semua kengkawan..

naja said...

tahniah jugak untuk hang yong :D

TiNiE said...

tahniah umie dan sumer kkwn aku/kita!!!

umie said...

tq..tq... malulah

Laxmi said...

aduh aku ketinggalan ketapi sungguh!!! sib baik tak terlambat nak wish.. tahniah umie... ni bila mau turun kl?? jgn lupa nak blanjer kitorg ok.. ahakss tak malu sungguh aku nih!!! joking jer ek beb :D