Monday, April 13, 2009

Nabil Yang Bangang!



Mesti ada yang marah kalo aku cakap Nabil bangang! OKlah dia dinobatkan paling fofular, itu aku tak kisah. Dah tersurat pun di Loh Mahfuz dia nak menang semalam sempena ABPBH 20008 tu kan.. memang rezeki dia.

Tapi yang dia gi peluk si Irma Hasmie selepas dia diumumkan paling fofular tu pehal ?? Taulah itu aweks ko.. walopun korang menten kaver 'baru diperingkat mengenali hati budi masing2".. ( biasalah kan artis, haram nak mengaku. Esok dah bercerai berai baru lah kalut nak ulang skrip2 basi "kami pernah bercinta... @ kami tiada jodoh @ ada hati kami kena jaga.. Cheh!!! ) Satu Malaysia orang bley tengok aksi getik ko. OOii pakcik, ini bukan Hollywood ok. Lu pikirlah sendiri!

**Maybe Nabil rasa peluk Irma Hasmie tu jenis lawak edisi baru kot?

7 comments:

TiNiE said...

yearghh!!! betoi naja. aku pun kurang setuju la reaksi nabil masa diumumkan tu naja. adoiii...tak taula nak ckp apa dah...lu pk la sendiri

naja said...

Kan? Kan? Aku rs Nabil ini asik dok suruh orang jer pikir, smp dia sendiri takleh nak pikir dah..

Amirza said...

stended la... artisssss nama pungggg... esok dah keciwa.. baru la nak ngaku... kang kuar kat ruangan gayah gebu... hehehe...

Shazizi78 said...

haaaaaaa..lawak bongok..dahla aku pernah baca yg si nabil ngan irma tu berpeluk cium kat soping kompleks...tu lawak ker????bukan media yg kuarkan citer tu..rakyat biasa cam kita2 ni..iiiiiiiiiiiiii..aku x suka dah..soriiiiii

Shazizi78 said...

naja..kekaguman dgnmu..aku rasa gayah gebu tulis psl kes yg hang citer kat kami2 tu la..psl anuar zain...hehehhe..ada butui kan??

naja said...

ha la betoi laaaaa.. makcik tu ilang akal konpius kejap bila tgk anuar zain. aahaksss!

umie said...

huih.. emosi nammpakk..

hiks... aku terlepas la scene tu.. anak aku sibuk nak tengok kartun