Tuesday, July 7, 2009

Cuppies

Ingat lagi tak kapkek yg aku tempah dulu. Aku dah dapatpun kapkek yg sebenar.. berdasarkan kepada apa yg aku nak dulu.. dah lama.. Dan sungguh terlupa nak updet pasal kapkek tu.... So bolehlah tengok2... pada aku ok dan sangat memuaskan hati... yg penting Zikri berterima kasih kerana menyelitkan sebijik kapkek gambar bas Scania.. pada sudut pandangan aku, dia seperti amat berbesar hati.. Kalo lah bas tu diwarnakan, lagilah cantik. Takpe lain kali buat lagi. Edisi bas untuk Zikri sesuai dengan minatnyer terhadap kenderaan itewwww..
.. dan Rumaisa hanya boleh tengok2 saja kerna esofagusnya belum cukup matang untuk menghadamkan kapkek ini.. takper dah besar esok mak akan buatkan khas untuk Rumaisa.
**Thanks, kak nora!
* menarik kan hasilnye.. hehehh sungguh ceria seceria kami sefamili. wadooohhh!


*idea asal...

4 comments:

yongshaniza said...

lawoo..cute...sedapnya kapis...terliur2 ni...bak mai sikit naja...hehehhe

alladiin said...

esofagusnya belum cukup matang untuk menghadamkan kapkek ini... haha.. saintifik betul perkataan lu kali nih...

naja said...

yong - hang lg lawa tp aku tak terliur la.

en ashri - wa dulu cita2 nak jd saintis.. lu jgn tak tau! tp skang pun dah terjebak dgn bidang sains gak kan.. sains kesetiausahaan. lg best mcm2 benda wa dpt kaji.. haha

Fuuhhhh la la ..... said...

waaaa..... kapkek sebenar dh muncul di pentas akhirnya.... ehhehehe....kalo sudi order lagik...chewahhhh...(mcm le k.nora yg buatnya....ehehehheheheh)