Tuesday, July 28, 2009

Takziah untuk Laxmi Devi sekeluarga

Di kesempatan ini aku nak mengucapkan takziah kepada salah sorang teman rapat aku iaitu Laxmi Devi sekeluarga di atas pemergian abang sulungnyer dalam satu kemalangan jalanraya pada hari Khamis malam baru2 ini. Setelah koma beberapa ketika, abgnye telah meninggal dunia pada hari Sabtu 25 July 2009 di Hospital Ipoh.
Masih terngiang2 suara Laxmi call aku pada Jumaat tu dengan suara menahan sebak menceritakan perihal abangnye. Kehilangan ahli keluarga dalam situasi yg mengejut mmg sangat memberi kesan emosi dan meninggalkan trauma yang mendalam.. sesiapa yang pernah mengalaminya akan memahami perasaan itu. Walau bagaimanapun, kehidupan mesti diteruskan.. Ermmm.. semoga Laxmi sekeluarga tabah menerima dugaan ini. Sebagai kawan aku turut bersedih dan bersimpati dengan tragedi yg menimpa keluarga Lax..
Lax dear, i hope u will be strong.. atleast for ur mom! *Kiss kiss* hug hug*

4 comments:

marstories said...

Takziah dari aku juga...

alladiin said...

takziah dari wa juga tuk laxmi. Apa URL bog dia ek..

Naja said...

marini - takdir kdg2 menyakitkan.

alladiin - lax xde blog.

Laxmi said...

Thanks naja, rini, en. ashri dan kengkawan lain gaks.. aku giler sedih baca entry ni.. dah la ari2 duk nangis terbayang wajah abg aku.. its really hard to accept tapi kena gak terima suratan takdir.. geng pls help me to stay strong.. (sob sob)